All times are UTC + 1 hour

It is currently Tue 27 Jun, 2017 06:17

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: GW2 Juli update 2: Cutthroat Politics
PostPosted: Tue 16 Jul, 2013 18:45 
King
King

Image

July 23, 2013
Een moord heeft voor een opening in de Captain’s Council van Lion's Arch gezorgd. Twee kandidaten - oorlogsheld Ellen Kiel en de prominente koopman Evon Gnashblade - willen beiden die lege stoel bezetten, maar ze kunnen het niet doen zonder jouw steun!

Om te bewijzen dat ze hebben wat nodig is om te deze machtige positie in de raad te bekleden, zullen Kiel en Gnashblade concurreren om een ​​lucratieve handelsovereenkomst met de kooplieden van de Zephyr Sanctum af te sluiten. Steun je favoriete kandidaat terwijl je twee weken lang nieuwe evenementen, activiteiten, functies en beloningen mag aanschouwen. Beginnend vanaf 23 juli!

Events
Support Your Candidate – July 23 to August 5
Evon Gnashblade en Ellen Kiel proberen om een ​​handelsakkoord met de Zephyr Sanctum uit te werken, om te zorgen voor een plek in de Captain’s Council van Lion’s Arch. Gebruik Support Tokens en munten om je favoriete kandidaat te helpen!

New Activity – Southsun Survival – Begins July 23
Oplichten, doden en scharrel je weg naar de top in deze nieuwe competitieve activiteit! Gewapend met slechts een boog en de items die je kunt vinden, moet je het opnemen tegen andere spelers in een strijd om de laatste overlevende te worden. Verdien karma en munten voor elke ronde die je speelt, plus een zeer kleine kans op een exclusieve Back Item!

New PvP Activity – Aspect Arena – Begins July 23
Kies een van de aspecten van de Sun, Wind, of Lightning en speel tegen elkaar in teams om kristallen te verzamelen. Elk Aspect zal je verschillende vaardigheden geven waarmee je kunt manoeuvreren en mee ten strijden trekken. Verdien karma en munten voor elke ronde die je speelt, plus een zeer kleine kans op een exclusieve Back Item!

Candidate Trials Challenge – Begins July 23
Neem deel aan de Candidate Trials, alleen of met een groep ter ondersteuning van de gekozen kandidaat. Je zult je gevecht skills testen door het zo lang mogelijk uit te houden tegen golven van Aetherblade piraten. Hier kun je Support Tokens en buit mee verdienen! De uitdaging is groot, maar zo zijn de beloningen - je hebt zelfs een zeldzame kans op een Aetherized wapen!

Meet the Candidates
Evon Gnashblade
Als eigenaar van de Black Lion Trading Company, heb ik bewezen leidinggevende vaardigheden en zakelijk inzicht te hebben, dat hard nodig is in de Captain’s Council. Met uw steun, zal ik een handelsakkoord met de Zephyrites kunnen sluiten die ons allen ten goede zal komen.

Als ik word verkozen tot de Captain’s Council, zal ik mijn dankbaarheid voor uw steun tonen op de volgende manieren:
• Ik zal verlaag prijzen van Black Lion Keys voor vier weken.
• Ik sponsoren een belangrijk Fractals of the Mist onderzoek naar de val van Abaddon, dat zal worden afgerond tegen het einde van het jaar.
• Ik zal een rotatie van populaire activiteiten organiseren, zoals Crab Toss en Southsun Survival.

Je kunt me vinden in de Zephyr Sanctum, werkend voor het beste belang van Lion's Arch.

Ellen Kiel
Ik heb de mensen van de Lion's Arch bijgestaan in goede en slechte tijden, en verdedigt van allerlei bedreigingen. Nu wil ik in een andere hoedanigheid voor de veiligheid van onze geliefde stad zorgen, als lid van de Captain’s Council. Ik zal uw steun nodig hebben om een ​​eerlijk handelsverdrag tussen Zephyr Sanctum en Lion's Arch te kunnen sluiten.

Als ik het geluk heb om een plek in de Captain’s Council te verdienen, is dit wat je kunt verwachten van Ellen Kiel:
• Ik zal de prijzen verlagen voor het reizen via Waypoints gedurende vier weken.
• Ik zal een belangrijk Fractals van de Mists onderzoek naar de Thaumanova Reactor explosie ondersteunen tegen het eind van het jaar.
• Ik zal een roterende schema van activiteiten introduceren zoals Crab Toss en Southsun Survival.

Kom me opzoeken in Zephyr Sanctum, laten we samenwerken voor een betere toekomst!

New Rewards
Exclusive New Back Items
Twee nieuwe exclusieve Back Items, de Desert Rose en Zephyr Rugzak, zijn beschikbaar als zeldzame drops tijdens de Southsun Survival en Aspect Arena activiteiten.

Mini Ellen Kiel and Mini Evon Gnashblade
Voltooi de Gnashblade Supporter en Kiel Supporter meta achievements om een miniatuur Evon Gnashblade en Ellen Kiel te verdienen!

New Features
New World vs. World Ability Line – Catapult Mastery
De WvW aanvulling van deze maand is Catapult Meesterschap! Investeer punten in Catapult Meesterschap om schade aan muren, extra schade tegen andere siege te verhogen, het verhogen van uw aanval radius, en het ontgrendelen van een nieuwe krachtige vaardigheid.

Post subject: Re: GW2 Juli update 2: Cutthroat Politics
PostPosted: Tue 23 Jul, 2013 15:57 
King
King

Als ik het dus goed lees kunnen we kiezen tussen lagere kosten Black Lion Keys en lagere waypoint kosten voor 4 weken. En een andere fractals.

Als ik het economisch bekijk heeft Kiel dan mijn voorkeur. Maar qua verhaal heeft Gnashblade weer mijn voorkeur...

Ben benieuwd welke voorkeur bij de gildies zit.

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour