All times are UTC + 1 hour

It is currently Wed 18 Oct, 2017 06:35

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Stress Test Donderdag 2 Augustus 21:00u - 01:00u
PostPosted: Wed 01 Aug, 2012 20:53 
Überposter
Überposter

Er vindt morgen, donderdag 2 augustus een stress test plaats, en wel van 21:00u tot 01:00u. Is wel te rekenen met serieuze beperkingen/storingen tijdens het spelen omdat ANet tijdens de stress test aan het spel werkt. Wellicht dat ze nog even willen kijken hoe ver ze kunnen gaan mbt live aanpassingen zonder het spel offline te hoeven halen?

Quote:
We will be conducting a stress test on Thursday, August 2 from 12:00 Noon PACIFIC Time to 4:00 PM PACIFIC Time.

Unlike previous stress tests, we will be actively working on the game during the event, so you might experience connectivity problems or discover features that are not working as designed. Any issues you experience are a result of the rigorous conditions of the stress test, and are in no way representative of the state of the game at launch. By participating in this stress test, you’re helping us make Guild Wars 2 a better game. Thanks for your cooperation—we’ll see you in-game! ~RB2
link: quote op facebook

Profile Send private message  

Post subject: Re: Stress Test Donderdag 2 Augustus 21:00u - 01:00u
PostPosted: Wed 01 Aug, 2012 23:11 
King
King

Je characters uit BWE3 zijn niet verwijderd dus kun je daar mee verder spelen :)

Quote:
Characters from the last Beta Weekend Event have not been wiped; you will find them waiting for you in tomorrow's stress test. Enjoy! ~RB2

PostPosted: Thu 02 Aug, 2012 09:21 
Guild Leader
Guild Leader

w00t! das leuk. eens denken wat ik ga doen vanavond...

Image
ImageImageImageImageImageImage

PostPosted: Thu 02 Aug, 2012 20:40 
King
King

Hoop nog wat actie te kunnen zien tot dus ver Network error, check your internet connection gevolgd door de client die niet meer reageert. Lijkt er op dat ze de connectie ook vol belasten aangezien de site ook zeer traag laad.
Gelijk even de serverlijst bekeken en amerika is alles high populatie en in europa alle [DE & FR] servers high, PS low en FS medium.

PostPosted: Fri 03 Aug, 2012 08:17 
Überposter
Überposter

Kwam er zelf prima in. Wel een paar keer gehad dat ik er uit moest. Asura startcinematic liep bijvoorbeeld ook vast. Verder via F11 uitloggen en weer inloggen werkte ook niet: kwam dan in het oude inlogscherm van BWE2 en dat vond ie bij mij niet zo leuk als je dan weer probeerde in te loggen.

Hebben tussendoor ook een keer gedaan dat iedereen uit moest loggen ivm update. Hebben ze iig 1x gedaan dat ik het mee heb gekregen. Performance na die update was bij mij iig een stuk beter.

PostPosted: Fri 03 Aug, 2012 08:50 
Lord
Lord

Ik heb helaas maar heel weinig kunnen spelen. Ik liep deze keer in het sylvari gebied rond. In eerste instantie wilde ik een skill challenge doen. Ik zag niet zo snel waar ik moest zijn en begon een jumping puzzle te volgen. Uiteindelijk bij een chest gekomen met een geweer :mrgreen:

Terug geteleport en toen de skill challenge op de grond naast het startpunt van de jump puzzle gevonden :red:

Definitief besloten dat ik de primary aanpas. Niet langer Sylvari maar gewoon human.

PostPosted: Fri 03 Aug, 2012 09:25 
King
King

Heb uiteindelijk na 20min kunnen inloggen en wat rond gewandeld om te zien of er verbeteringen waren. Had het gevoel dat het spel wel wat soepeler liep dan tijdens BWE3.
Kwam zelfs wat nederlanders op de chat tegen alleen was het jammer dat ze 'heb je even voor mij' van frans bauer in caps over de map chat gooide.

Heb het eerste uur wat rond gewandeld en wat weapon skills unlocked om vervolgens een kijkje te nemen bij WvWvW en dat liep ook wel redelijk soepel al was het af en toe bij een grote horde spelers in gevecht een beetje chaotisch.
Op een gegeven moment waren we een groep van een andere server aan het inmaken en toen besloten ze een server shuffle te doen zodat je tegen andere servers kwam te spelen, gevolg iedereen werd gekicked naar Lion's Arch. Terug keren naar de WvWvW duurde +/- een minuutje.
Deze keer geen final event maar een abrupt disconnect naar het inlog scherm :'(

Kwam nog een vreemd uitziend boompje tegen :P
Image

PostPosted: Fri 03 Aug, 2012 09:32 
Guild Leader
Guild Leader

kwam er maar heel even in. Beetje in de shiverpeaks rondgelopen met mn Norn.
Kon niet chatten in de guild, en werd zelf als offline weergegeven volgens Arduin.
Dus maar opgegeven en Terra Nova gekeken :P

Image
ImageImageImageImageImageImage

PostPosted: Fri 03 Aug, 2012 11:18 
King
King

Guild was inderdaad tot +/- half 11 niet in orde. Tevens was het niet mogelijk om een party aan te gaan. Uiteindelijk rond half 11 wel gelukt en nog met Luc rondgerend als Asura in human gebied.

Wisselen naar andere steden is al heel snel mogelijk, maar advies is wel om eerst een deel van de main af te ronden, anders verdien je niet voldoende xp om te levelen en dan is het best pittig (level 4 in level 10 gebied)

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour