All times are UTC + 1 hour

It is currently Sat 24 Jun, 2017 23:24

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Meer info van ANet over het aankomende Beta Weekend
PostPosted: Mon 16 Jul, 2012 20:18 
Überposter
Überposter

Image

Naast dat we als Asura en Sylvari kunnen spelen zijn er nog wat meer nieuwtjes:

- Alle Beta info wordt reset zowel vóór BWE3 als voor launch, met uitzondering van je contact list. Je begint het BWE dus weer op 0.
- Nieuw lvl.17-20 gebied beschikbaar: Brisban Wildlands
- Voor het allereerst een mini game beschikbaar: Keg Brawl
- Kennismaking met Vista's
- Nieuwe PvP map: Legacy of the Foefire
- Introductie van sentinels in WvW: persoonlijke doelwitten voor extra punten
- Gem store is open: kunt al daadwerkelijk gems kopen. Gems die je gedurende BWE3 koopt (en eventueel gebruikt) worden bij release op je account weer bijgeschreven.

Lees de volledige post op het arenanet blog:
http://www.arena.net/blog/whats-new-in- ... kend-event

Profile Send private message  

Post subject: Re: Meer info van ANet over het aankomende Beta Weekend
PostPosted: Tue 17 Jul, 2012 07:18 
Lord
Lord

Nice! Veel nieuwe dingen te doen en proberen dus. Hoewel ik veel links laat liggen en vooral eens met professions ga zitten spelen. (Thief, mesmer en engineer).

Opzich ook een heel goed teken dat ze alle characters en zooi verwijderen; dan is de update voor de game dus echt dusdanig groot en met veel impact dat ze niet anders kunnen. Het zal me benieuwen wat er nog meer veranderd en verbeterd is.

Jammer dat we geen echte changelog krijgen te zien. :(

PostPosted: Tue 17 Jul, 2012 15:41 
Guild Leader
Guild Leader

Godefridus wrote:
- Gem store is open: kunt al daadwerkelijk gems kopen. Gems die je gedurende BWE3 koopt (en eventueel gebruikt) worden bij release op je account weer bijgeschreven.

Betekent dat ook dat ik alle gems die ik ruil voor geld en spendeer aan character slots tijdens de BWE3 houd bij release???
Dan ga ik echt gigaveel sparen voor charslots, zodat ik bij release meteen al meer characters kan maken! :adhd:

Image
ImageImageImageImageImageImage

PostPosted: Tue 17 Jul, 2012 16:31 
Überposter
Überposter

Haha... dromen mag je altijd Sjeng.... alleen de gems die je met écht geld via de store koopt tellen ;)

Zou ook een beetje dubbel op zijn anders: gems komen in het spel doordat iemand ze eerst met écht geld koopt, daarna kan jij ze van die persoon met ingame goud kopen (en ze vervolgens uitgeven of weer doorverkopen). Geven ze zowel jou als ook de originele aankoper de gems bij release dan verdubbel je de gems ;) Als je ze weer doorverkoopt zelfs een verdriedubbeling, enzovoorts.

Dus denk maar niet dat ze bij houden waar je de gems aan uitgeeft, maar dat ze kijken wie er hoeveel in de cash shop hebben gekocht. Maar kunt het altijd proberen, wie weet hebben ze er wel een bug in ;)

Oh, realiseer me nu net... dat betekent dat we dit weekend ook er achter zullen komen wat de gems zullen gaan kosten!! /doh

PostPosted: Tue 17 Jul, 2012 18:52 
King
King

Volgens de GW2 wiki kost een character slot 800 Image en dat is aardig in lijn met GW1 en dat was €8,99, dat vind ik persoonlijk een beetje aan de hoge kant maar goed ze moeten ergens op verdienen >:)
100 Image voor €1,- lijkt me dan wel redelijk

We zullen het snel weten nog een 3 nachtjes slapen ;)

PostPosted: Tue 17 Jul, 2012 19:24 
Guild Leader
Guild Leader

Quote:
@GuildWars2 Will everything you buy with gems stay on your account after the BWE3? Like character slots?
Quote:
@sjeng77 No like I said everything will be wiped. You will get the gems you bought back when Headstart begins. ^MK

Dus je koopt gems, geeft die uit of ruilt ze etc.etc., maar na de BWE3 wordt alles gereset, en krijg je je oorspronkelijk gekochte gems weer terug :S
Heeft weinig zin dan, toch?
Maarja, als alles gereset wordt, en je gems zouden bij de persoon blijven die ze kocht met ingame gold, dan zou niemand ze verkopen tijdens de BWE natuurlijk. Ach ja, jammer. Dan maar tijdens de pre-release dagen flink sparen voor gems met ingame gold :)

Image

PostPosted: Tue 17 Jul, 2012 19:53 
Überposter
Überposter

"Heeft weinig zin dan, toch?"... willen gewoon de shop écht testen, en zo kunnen ze dat doen ;)

Ook al denk ik dat er veel mensen zijn zoals ik die zoiets hebben van gems kopen we wel na de echte release ;)

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 10:52 
Überposter
Überposter

OK... ziet er naar uit dat gemprijs 10EUR zal zijn voor 800 stuks (dus zeg maar voor een char.slot), toch weer 1,01EUR meer dan in GW1....

Hmm... 7 bank tabs (spreken over up to 8 bank tabs, 1 heb je al, dus neem aan dat je er 7 bij kunt komen), 3 char slots er bij (om van elk prof 1 te kunnen hebben).... aarghh.... dat zijn al 6.600 gems, 80-90EUR.... pfffff.... maar eens gaan sparen... denk dat ik enkele "investeringen" in GW2 nog maar even uitstel.... als ik dat zo optel dan gaat die cash shop een behoorlijke cash cow worden voor ANet/NCsoft....

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 12:53 
King
King

Denk dat je bank-tabs net als bij GW1 deel ingame kan uitbreiden. En dat je aanvullende tabs moet kopen. Zou toch vreemd zijn dat je maar 1 tab hebt???

En als een spel goed is, dan kan ik nog wel even vooruit met 5 char slots. Voordat ik die allemaal op level 80+ heb zijn we weer half jaar a jaar verder.

En sjeng, denk dat de gems ingame zeer prijzig gaan zijn. Zou me ook niets verbazen als je gems namelijk kan omruilen voor ingame cash in de store.

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 13:07 
Lord
Lord

De prijzen van Gems zijn bekend:

800 for €10.00
1600 for €20.00
2800 for €35.00
4000 for €50.00

Overigens, als je de amerikaanse prijzen ziet dan lijken die van de euro erg duur. Maar daar hebben ze heel duidelijk uitleg over gegeven:
http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... r_eu_zone/

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 15:04 
King
King

Moet zeggen dat dit wel aardig aan de prijs is... en je krijgt niet eens een korting bij grotere aankopen.

Ben dan toch wel benieuwd wat ze aan coins gaan vragen voor de gems in de trading posts.
Zal flink sparen worden :S

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 15:31 
Überposter
Überposter

Dan nog betaal ik liever $10,-.... :p als woonachtige buiten de USA hoef ik op zich in de USA geen salestax te betalen en voor de NL fiscus is de waarde van het ingevoerde "product" te klein om aandacht aan te besteden ;) Maar ja, klopt voor ANet natuurlijk wel dat voor hen telt wat ze binnenkrijgen na aftrek van belastingen...

Naan, je krijgt 1 bank tab met 30 slots ingame. Daarnaast krijg je enkele speciale tabs (materials, fine materials, mini's, enzo), op zich dus veel uitgebreider dan GW1 wat dat laatste betreft. Is dus niet zo dat je maar 30 slots hebt voor alles samen. Wil je echter meer tabs met algemene slots (zoals die eerste tab) dan zul je dus gems neer moeten leggen.... 600 per tab... kunt er maximaal 8 hebben, dus 7 bijkopen... maakt 4200 gems om alle tabs te hebben.

Op je karakter krijg je op zich behoorlijk wat bag tabs waar je per tab een bag kunt doen met een capaciteit van maximaal 20 slots... ook al betaal je daar volgens mij wel grof (ingame) goud voor. Naast je standaard starter back pack (20 slots) heb je standaard 4 bag tabs ter beschikking... kleinste bags zijn 4 slots, grootste 20 slots... dus op zich kun je op je char alleen al tot 100 slots komen. En dan kun je daarnaast evt. nog 3 tabs in de gem store bijkopen.

Iig zeker in het begin zal de standaard voorhanden inventory space ruim voldoende zijn. Waar begonnen we in GW1 mee? 1 storage tab (20 slots) en 1 material tab? Wat dat betreft worden we in GW2 al gelijk rijkelijk bediend.

En net als in GW1 geldt dat een extra karakter een stuk voordeliger is (wat betreft gems) dan een extra bank tab: 600gems voor 30 slots ten opzichte van 800gems voor 100 slots (let wel, dat is indien je in elke tab een bag hebt van de maximale grootte, vooralsnog 20 slots). Betaalt dus weer flink extra voor gemak.

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 17:01 
Guild Leader
Guild Leader

in GW1 had je in t begin nog niet eens een materials tab. Enkel 20 slots in de xunlai, en op je character alleen backpack, belt en 2 bags van 20 slots.

Maar ik ga sowieso proberen om alles met ingame gold te verzamelen. Eerst char slots, en dan tabs en bags etc etc. Vond het spel zelf als duur zat.

Image

PostPosted: Wed 18 Jul, 2012 23:01 
King
King

Prijs spel was toch net zo duur als gw1? Ook rond de 40 a 50 euro, afhankelijk van de versie

PostPosted: Thu 19 Jul, 2012 09:36 
King
King

Naan wrote:
Prijs spel was toch net zo duur als gw1? Ook rond de 40 a 50 euro, afhankelijk van de versie

Dat klopt de prijs ligt zo tussen de 40 tot 55 euro voor de standaard versie.
De wat uitgebreidere digitale versie was €75,- en de CE rond de €150,- dacht ik.

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour