All times are UTC + 1 hour

It is currently Thu 26 Apr, 2018 08:41

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Mesmer build
PostPosted: Sat 12 May, 2012 21:21 
Knight
Knight

In de eerste beta heb ik deze (voorlopige) Mesmer build gebruikt. De Mesmer is geen gemakkelijke class, de inzet van je Illusions luister vrij nauwkeurig. Op het verkeerde moment inzetten kunnen zij gelijk geshatterd worden, te laat inzetten is zonde gezien de cooldown en de weinige schade die dan nog veroorzaakt wordt.
Hier kun je de build zien. Ik weet niet hoe -en of ik dit voorbeeld mag plaatsen hier. ( http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?la ... c3cgd2d5e5)

Deze build is gabaseerd op c.c. en support, grotendeels door zoveel mogelijk gebruik te maken van je Illusions. In de eerste beta heb ik overigens nog weinig van wapens kunnen wisselen, dus heb het meeste met het greatsword gedaan. Tussen de gevechten in switsen naar sword/torts beviel me minder. Ik liep veel meer schade op. Pas bij level 7 kon ik gaan switsen, tijdens het gevecht en dat beviel beter. Ik moet er nog wel aan wennen want ik vergeet het nu nog te veel. Ik heb dan ook nog geen goed vergelijk qua tijd/schade tussen een battle met alleen greatsword en een battle met greatsword - sword/torch. Greatsword deed het in pvp als beginner prima tot nu toe.

Build:
Main/off hand: Greatsword. 1.) Spatial Surge 2.) Mirror Blade 3.) Mind Stab 4.)Phantasmal Berserker 5.) Illusionary Wave.
Main hand: Sword. Off hand: Torts 1.)Mind Slash 2.)Blurred Frenzy 3.)Leap 4.)The Prestige
5.)Illusionary Mage
Healing Skill: 6.)Ehter Feast
Utility Skills: 7.)Signet of Illusions 8.)Decoy 9.)Portal Entre
Elite skill: 0.)Mass Invisibillity
F1.)Mind Wrack F2.)Cry of Frustration F3.)Diversion F4.)Distortion

Ik weet niet of er al Trait points te verdelen zijn straks, maar ook die heb ik al een beetje uitgewerkt.
Dominatin 10 points met Rending Shatter
Dueling 25 points met Blade Training en Desperate Decoy
Chaos 10 points met Illusionary Defense
Illusions 25 points met Compounding Power en Confusing Cry
  Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour