All times are UTC + 1 hour

It is currently Tue 12 Dec, 2017 14:58

NIEUWS & MEDEDELINGEN

Je hebt mensen die GW2 leuk vinden en je hebt....

PostMon 04 Jun, 2012 08:30

....."échte" fans, zoals deze developer die bij ANet werkt:

Image

Lees de volledige blog post op het blog van ArenaNet

We’re Ready for This Weekend’s Beta....

PostMon 04 Jun, 2012 18:01

Image

ArenaNet heeft hun server capaciteit wat uitgebreid voor BWE 2. Een eerste opmaat naar de uiteindelijke release?
Quote:
Our hard-working IT team has spent the last couple of weeks getting our servers ready in Europe and North America. Our next Beta Weekend Event is this weekend (June 8-10), so we checked in with our IT Director Jared Chavez to see how things are going. As you can see, Jared is very confident we can handle the new players!
Image
Quote:
Beta Weekend Event 2 begins on Friday, June 8th, at noon PDT (GMT-7) and runs until Sunday, June 10th, at 11:59 p.m. PDT (GMT-7). Join us!
(dus vanaf vrijdag 21u NL tijd tot maandagochtend 08.59)

Originele blogpost op Anet

The Big Beta Weekend Preview

PostTue 05 Jun, 2012 14:50

Image

ArenaNet komt met de ene blogpost na de andere. Nu een blogpost waar je haast van zou denken dat het een update is van een reeds released spel... nieuwe content, nieuwe features... en ga zo maar door.

Om enkele dingen te noemen
- je behoudt je bestaande chars
- The Catacombs (dungeon) nu in explorable mode toegankelijk voor lvl. 35+ characters
- Gendarran fields (lvl.25-35 gebied boven LA) toegankelijk
- Mystic Forge in LA: geef je deze kadootjes (net wat je kwijt wilt) en je krijgt er iets willekeurigs voor terug... altijd weer een verrassing
- iedereen krijgt 500 gems
- Verbeterde overflow servers: kunt nu naar overflow server van party member toe. Daarnaast is het makkelijker gemaakt om je party bijeen te houden als je van map wisselt (zou zelf eerder zeggen "mogelijk" ipv [...]

BWE2 zit er helaas alweer op

PostMon 11 Jun, 2012 11:04

Image
BWE2 zit er op.... hopelijk hebben degenen van jullie met toegang tot de BWE's een leuke tijd gehad!

Was weer een enerverend weekend. Zelf niet heel veel tijd gehad om te spelen maar toch wel weer wat nieuwe dingen gezien en uitgeprobeerd.

Eerste wat dit weekend opviel was dat ik wat progress kwijt was. Leek er op dat ik de progress van tijdens de stress test kwijt was, of in ieder geval een deel daarvan. Had namelijk een paar points of interest en op zijn minst 1 hartje welke ik toch zeker had gedaan nu weer open staan. Dit wel nog even opnieuw voltooid maar verder eigenlijk niet veel verder gegaan in PvE en mijn personal story line, dat komt straks bij release wel.

Gisteren dan ook eens gekeken in WvW en ik moet zeggen I like it :) Enorme wereld en wel leuk om zo met een grote bende e [...]

Is it fun?

PostWed 20 Jun, 2012 09:49

Image
Is it Fun? Colin Johanson on How ArenaNet Measures Success

Niet alleen girls just wanna have fun.... gamers ook!
Colin Johanson wrote:
So if your key metric for success of your game is fun, how do you make content that fits that goal, and how do you know if you’re succeeding?

It’s easy to tell if a subscription-based game is hitting its metric of success, you simply look at the number of subscriptions; fun is much harder to define. To accomplish this, we’ve had to fundamentally redefine our development process of content in Guild Wars 2 around this concept of fun, and it starts with asking a very simple question that surprisingly isn’t asked that often in game development: “Are you having fun?”
Lees de volledige blogpost op het blog van ArenaNet

Lid worden?

AANMELDEN

Join us at Steam

Nieuws Archief
Categories

Archive 2015

Archive 2014
August (2)
July (3)
June (1)
May (2)