All times are UTC + 1 hour

It is currently Fri 20 Oct, 2017 07:55

NIEUWS & MEDEDELINGEN

Guild Wars 2... op naar 2013!

PostFri 04 Jan, 2013 10:59

Image

Het jaar van de Draak is volgens de europese kalender ten einde. We hebben daarin niet alleen de "geboorte" van Guild Wars 2 mogen meemaken, maar ook enkele guildies hebben hun eigen spruitjes mogen verwelkomen, ook via deze weg nog eens van harte gefeliciteerd daarmee.

Met de komst van Guild Wars 2 is er ook voor de Jagers een nieuw tijdperk aangebroken. Mooi om te zien dat de Jagers ook in Guild Wars 2 er weer vol tegen aan gaan. En ook leuk om zoveel nieuwe én bekende gezichten te zien bij de Jagers. Ook leuk om zoveel diversiteit in het gilde te zien, van dungeon runners tot guildies die nog met hun eerste karakter aan de personal story line bezig zijn tot zelfs een guildy welke zijn (eerste) legendary al binnen heeft. Zelf ben ik eigenlijk met vanalles bezig... behalve me [...]

Guild Wars 2 in 2013, globale plannen

PostTue 15 Jan, 2013 16:42

Op de website van Guild Wars 2 is een blog post verschenen met globale informatie over de plannen in 2013. Omdat het een redelijk lang bericht is pak ik een aantal (naar mijn idee) interessante dingen er uit. Het hele bericht kan natuurlijk gelezen worden op https://www.guildwars2.com/en/news/coli ... ths-ahead/

Systems and Rewards Supporting the Living World
Quote:
One of our focuses is expanding and leveraging our achievement system. The concept behind this is to allow players to earn new rewards for achievements, as well as progressing down achievement paths that take advantage of the open world experience. We’ll add tokens for your achievement you can turn in to select from a list of rewards, including new reward types like ascended gear and infusions. We’ll add support so daily achievements [...]

GUESTING komt er aan!

PostWed 16 Jan, 2013 21:24

Guesting is Coming!

Het zou bij de release van Guild Wars 2 aanwezig zijn maar werd jammer genoeg uitgesteld. Het wachten is bijna voorbij! De guesting feature zal worden toegevoegd in de update van 28 januari!

Met de introductie van guesting zal er een zeer belangrijke verandering worden doorgevoerd met betrekking tot World Transfers.
Er zullen geen gratis World Transfers meer zijn (dus het huidige systeem van een gratis transfer per 7 dagen zal verdwijnen na de update). Zorg er dus voor dat je vóór 28 januari op de server bent waar je op wil blijven spelen want na deze datum moet je gems betalen om van server te wisselen.

Hoe werkt guesting:
Guesting maakt het mogelijk om op andere servers te spelen dan je eigen home server. Volg deze stappen:
• Op het character selectie scherm, klik [...]

Lid worden?

AANMELDEN

Join us at Steam

Nieuws Archief
Categories

Archive 2015

Archive 2014
August (2)
July (3)
June (1)
May (2)